مصاحبه آرشیو خبر ها
رقابت ادامه دارد ! دیبالا 2 - 2 پیانیچ

رقابت ادامه دارد ! دیبالا 2 - 2 پیانیچ

میرالم پیانیچ ستاره ی تیم یوونتوس بر این باور است که دیدار مقابل کروتونه اصلا ساده نیست و بازیکنان یووه نباید این مسابقه را ساده به حساب بیاورند.

 

پیانیچ در ابتدای مصاحبه ی خود گفت:

 

دیدار مقابل اینتر اصلا ساده نبود و ما 3 امتیاز مهم را به دست آوردیم. نکته ی مهم در این بازی این بود که ما گلی را دریافت نکردیم و شایسته ی کسب پیروزی در این مسابقه بودیم.

 

میرالم در بخش بعدی گفت:

 

تیم ما در فرم خوبی قرار دارد و یووه از بازیکنان بسیار خوبی تشکیل شده و سرمربی بهترین انتخاب ها را برای هر بازی خواهد داشت.

 

بازیکن ارزشمند یووه گفت:

 

ما در مهم ترین مقطع فصل جاری قرار داریم و باید در بهترین فرم خود باشیم و هیچ جایی برای اشتباه کردن وجود ندارد. رقبای ما در تلاش هستند تا به ما نزدیک شوند و ما نباید اجازه دهیم این اتفاق رخ دهد.

 

بازی مقابل کروتونه:

 

این بازی تحت هیچ شرایطی آسان نیست و ما تصمیم داریم فاصله با رقبا را 3 امتیاز بیش تر از گذشته کنیم.

 

میرالم در مورد رابطه با گونسالو ایگوایین گفت:

 

من رابطه ی بسیار خوبی با گونسالو چه در زمین و بیرون از زمین دارم و هر چه زمان می گذرد، این درک بیشتر از گذشته می شود و در مورد تمام بازیکنان تیم همین موضوع می باشد.

 

بازیکن ضربه آزاد زن تیم یوونتوس در رابطه با ضربات آزاد گفت:

 

ما از ضربات ازاد به عنوان یک سلاح در بعضی بازی ها استفاده می کنیم و بازیکنان خوبی در یووه داریم که استاد زدن ضربات آزاد هستند. در پایان هم تمرین ما به زدن ضربات آزاد می پردازیم و من و دیبالا همواره با هم مسابقه می دهیم که فعلا نتیجه 2‐2 مساوی می باشد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: